Alt mulig forumet xD
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

milla's

3 posters

Go down

milla's Empty milla's

Poste  milla 25/04/08, 07:08 pm

her er min dagbok Very Happy
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 25/04/08, 07:11 pm

I dag har jeg vært på en videregående skole, på media og kommunikasjons linja;) det var utrolig gøy og lærerikt Very Happy
lærerne virka flinke og hyggelige. vi(hele gruppa) ble tatt bilde av...og mitt bilde ble STYYYGT!! også var det masse info osv.
også helt på slutten så skulle vi gå inn på photoshop og redigere bildet vårt...
jeg kjønte ikke noe av photoshop;P men tonje hjalp meg litt og det hele endte med at hele bildet ble ødelagt;( hehe det var helt missfarga og selve bilde var stygt fra før(er ikke noen fotomodell i værtfall) og til bakgrunn var det masse blå stjerner og tonje hadde kappa av litt av hue mitt haha Laughing hele greia ble for jævlig hahaX'D læreren sa at alle skulle printe ut bilde sitt...men mitt ble så stygt at jeg bare sletta det Laughing
såå sånn gikk det...men jeg tror jeg kanskje vil begynne på den linja der...er ikke helt sikker.

men selve skolen er driit fin og skikkelig moderne, alle på media får sin egen data og masse kule prosjekter, og lærerne er noen av de beste Very Happy


Sist endret av milla den 25/04/08, 07:39 pm, endret 1 gang
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  hegehhh 25/04/08, 07:16 pm

Tonje var flink, ja Laughing
hegehhh
hegehhh
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 398
Location : Bergen
Registration date : 19.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 25/04/08, 07:40 pm

mm utrooolig flink men jeg var flinkere Laughing
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  hegehhh 26/04/08, 07:38 pm

jeg er sikkert flinkest Cool
flink flinkere flinkest =]
hegehhh
hegehhh
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 398
Location : Bergen
Registration date : 19.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 29/04/08, 06:04 pm

hahaX'D
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 29/04/08, 06:13 pm

i dag så var jeg skikkelig dårlig.... men jeg måtte på skolen fordi vi hadde en viktig prøve-_- også hadde læreren vår sagt i går at det ikke var gym men det viste seg at det var gym i dag alikavel-_-' men det var bare 7 stykker eller no som hadde med gymtøy, de som ikke hadde måtte gå en kjedelig tur med læreren....men da fikk vi øvd litt til prøva mens vi gikk Smile etter "gymmen" var det prøve og den gikk faktisk ikke så ille selv om jeg var dårlig:P men etter prøva så ble jeg bare værre og værre så jeg måtte reise hjem:S pappa har malt trappa her hjemme så nå lukter det maling i hele huset Neutral og som om den dagen ikke kan bli noe værre så må jeg jobbe med et fransk prosjekt Mad hater fransk ass
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 01/05/08, 12:20 am

jeg har funnet ut at jeg har lyst til å rømme hjemmefra og det vurderer jeg seriøst.... jeg orker ikke å bo hjemme mer det er så...stress lism
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 01/05/08, 03:21 pm

nå er det bare 2 dager til komfen Very Happy gleder og gruer megXD
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 03/05/08, 12:04 am

ooook i morra er komfen....jeg har begynt å få nerver allerede jeg:P jeg er så redd for at jeg skal drite meg ut i Ibesnhuset det ville være typisk meg å snuble i bunaden min eller noe sånt Laughing og da dør jeg hvis det skjer....tenk det er 900 mennesker i salen! Shocked gaaah
i dag så har jeg faktisk vært å shoppa sminke med 2 venninner....trengte no nytt til i morraXD også etter det fikk jeg manikyr Cool
også sminka jeg meg og satt opp håret som jeg skal ha det i morra for å se ossen det bleXDD og etter det så fikk jeg besøk av en til og når vennene mine hadde dratt så måtte jeg hjelpe til med forberedelsene og rydde litt å sånt
en litt stimete dagXDD
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 03/05/08, 12:52 am

ååååw^^ bestevenninna mi har fått seg type<33 er så glad på hennes vegne Very Happy Very Happy Very Happy
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 04/05/08, 01:41 am

endelig er konfen ferdig Smile har hatt en super dag med masse gaver og penger og hyggelige ord Very Happy jeg snubla litt i bunaden min da men jeg tror ingen så det....håper jeg;P det var fint at hele familien var samla for det er sjeldent....jeg holdt til og med en tale! som var veldig....hmm....fin....notXP
i hele dag så har det føltes som om jeg har vært en kjendis eller no, alle har tatt masse bilder og det var "se hit litt", "smil da!" og "stå her" og gjør ditt og gjør dattXD og jeg er absolutt IKKE fotogen Laughing selve seremonien gikk fint, bortsett fra at jeg var så nervøs at jeg holdt på å svime av haha What a Face ja kort sagt dagen har vært PERFEKT!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 04/05/08, 01:41 am

og tenk i morra er det tonje sin tur Very Happy lykke til tonje!!<3 Very Happy
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 08/05/08, 08:43 pm

lenge siden jeg har skrivd nåXD har hatt litt mye å gjøre...
dette har skjedd siden sist:
-tonje sin komf gikk bra Very Happy
-jeg har framført et fransk prosjekt og det gikk supert...meg og venninna mi fikk mest applaus i hele klassen Cool
-jeg prøver å skaffe meg en jobb siden vi har snart jobb uke på skolen...vet ikke hva jeg skal jobbe med da så hvis noen har noen forslag så bare kom med dem(A)
- jeg er seriøst forelsket<3
- i dag så har jeg vært litt dårlig, holdte på å besvime på skolen:S skikkelig ekkelt så jeg skal til legen snart å ta blodprøve som jeg ikke vil ta No
-jeg har også vært hos reggistannlegen som liker å torturere folk Evil or Very Mad
- jeg elsker at det er så deilig varmt og fint vær ute Very Happy
hmm da er det ikke mer som har skjeddXP
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 09/05/08, 07:44 pm

9.mai:

i dag har jeg vært ute i sola og kosa meg^^
skulle egentlig gå med en venninne, men hu hadde glemt at hu skulle til kragerøXP

jeg har også tenkt litt på hvor jeg skal jobbe henn på jobbuka på skolen....jeg kom fram til at jeg har lyst til å jobbe på SFO:D
og hvis ikke det går så...vet jeg ikkeXD


Sist endret av milla den 13/05/08, 10:36 pm, endret 1 gang
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 11/05/08, 11:25 pm

fra kl 12.00 -14.00 har jeg vært på volleyball trening, det var tortur i den varmenXD etter det så dusja jeg også grilla familien min:D første grillings i år! etter det så spilte jeg mer volleyball og det gjorde jeg helt til kl 19.00XP så gikk jeg og kjøpte is Smile
ganske bra dag Very Happy
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 11/05/08, 11:56 pm

empty promises are hard to keep...
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 13/05/08, 10:39 pm

vel skulle egentlig ha øvd til en prøve nå men istedet så sitter jeg på dataenXD kommer til å få min første 2 på den prøva:lol: skulle ha gjort så mye i dag men det ble lism ikke no avX)
jaja får gjøre det i morraXP
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 14/05/08, 09:24 pm

yesss!!! jeg fikk SFO jobben! Very Happy nå mangler det bare å få en sommerjobbXP
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 24/05/08, 01:43 am

i dag har det vært barnebursdag hjemme hoss meg for lillebroren min fylte 10 år:D ja det var 12 gærne gutter som meg og venninna mi anne skulle holde styr på Laughing det gikk overaskende greit egentligXD
etter bursdagen så ble jeg med anne og naboen hennes ragnar ut og sett på fuglekasser. jeg fikk holde mange fugleunger blant annet andeunger. å de var skikkelig kjønne...de trodde at vi var mamman demsXDD haha hyggelig var det uansett^^ det var mange flere fugler som vi sjekka men det blir for mye og skrive om nåXP men nå skal jeg legge meg så natta^^
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 01/06/08, 01:19 am

tonje overnatter:D
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 23/06/08, 12:08 am

haha tonje og jeg har bestemt oss for at jeg skal kidnappe henneXDD vi skal rømme bort til langvekkistan og vi skal bo i en stat som heter Øhh og hvis noen finner oss der så reiser vi til en annen stat som heter Hehe Cool vi har også funnet ut at de snakker et rart språk der som heter Kamtonsk, heldigvis kan vi det språket Smile vi går under de falske navnene Crazy(meg) og Tobikationa(Tonje)
som levebrød så skal vi lage et blad som heter Cool det blir verdensberømt, så meg og tonje blir rike Very Happy siden vi er rike så kjøpte vi statene Øhh og Hehe pluss en annen stat som heter Mango.
genial plan Laughing
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  milla 30/07/08, 11:31 am

jippi nä er jeg i magdeburg i tyskland! Very Happy kjempe göy her!
milla
milla
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 239
Registration date : 21.04.2008

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  Amanda 30/07/08, 12:46 pm

Heldige deg Ö
Har aldri vært i Tyskland jeg xD
Ha en fortsatt fin ferie i Tyskland :]
Amanda
Amanda
Vi forguder deg
Vi forguder deg

Antall Innlegg : 211
Registration date : 26.12.2007

Til Toppen Go down

milla's Empty Re: milla's

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet